conwize

קבלני גמרים? כך תוכלו לייעל את עבודת מחלקת המכרזים

טיפים לייעול מערכת המכרזים

מערכת ConWize Construction Pricing Software לניהול מכרזים התגלתה כמועילה במיוחד לחברות גמרים וכבר נמצאת בשימוש של כמה מן החברות המובילות בשוק. המערכת מאפשרת לקבל הצעות מחיר מקבלני משנה במהירות, לתמחר כתבי כמויות בקלות ולהימנע מטעויות שעלולות לפגוע ברווחיות

כאשר חברות גמרים ניגשות להציע הצעות במכרזים, הן מתמודדות עם אתגר ייחודי. בעוד שתקציבי פרויקטים של גמר בדרך כלל נמוכים יותר מאלה של מגדלי מגורים או משרדים שנבנים מאפס, מספר קבלני המשנה והספקים המעורבים בפרויקטי גמר גדול מאוד ולוחות הזמנים של הפרויקטים בדרך כלל קצרים ביותר.

אם לרשותם של קבלנים המגישים ליזמים הצעות לבניית מגדלים עומדים בדרך כלל מספר חודשים להכנת הצעת מחיר, הרי שבפרויקטים של גמר לוח הזמנים לרוב צפוף ויש להגיש הצעות תוך שבועות בודדים ולעיתים אף ימים ספורים. הדבר מאתגר במיוחד מכיוון שכתבי הכמויות לרוב מפורטים ביותר וחברת הגמרים צריכה לפנות למספר רב של ספקים וקבלנים על מנת לענות על המכרז. 

הפצת המכרזים וקבלת ההצעות מכל ספק וקבלן משנה שאליו פונה חברת הגמרים גם היא לוקחת זמן. אחרי שחברת הגמרים אספה את כל הצעות המחיר מקבלני המשנה, עכשיו עליה לבדוק ולהשוות את כל ההצעות, ואז להחליט איך מתמחרים את ההצעה לפרויקט הגמר. מכיוון שלוח הזמנים צפוף, וכדי להספיק להגיש את ההצעה בזמן, כל ההתנהלות של חברת הגמרים בשלב המכרז חייבת להיות יעילה ומהירה.

מערכת המכרזים הדיגיטלית של ConWize נותנת מענה לצורך לתמחר פרויקטי גמר באופן מדויק ובמהירות. במערכת המכרזים ניתן בקלות לחלק את כתב הכמויות לפי תחומים ולהזמין לכל תחום רק את הקבלנים הרלוונטיים. כך ניתן תוך שעות בודדות להפיץ את כל המכרז לקבלני משנה רלוונטיים ולקצר משמעותית את תהליך הכנת המכרז. הפצת המכרז באופן דיגיטלי קלה, נוחה ומהירה. היא מאפשרת לענות ליותר מכרזים בו זמנית ולהימנע מטעויות ופספוסים. 

כל נתוני הפצת המכרזים נשארים מתועדים במערכת, כולל מסמכי המכרז, נתוני הצפייה בהם ותכתובות של RFI. בכל רגע נתון חברת הגמרים יכולה לראות סטטוס עדכני של הצעות המחיר ויש לה שליטה מלאה בתהליך.

הקבלנים והספקים שהוזמנו להשתתף במכרז יכולים לצפות בפרטי המכרז ואף לשלוח את הצעתם דרך המערכת. 

באמצעות כלים נוספים שעומדים לרשות חברת הגמרים במערכת ConWize ניתן לבצע ניתוח והשוואת הצעות מחיר בשיטה הכי מתקדמת וחדשנית שקיימת היום בענף הבניה. לאחר קבלת החלטה לגבי ההצעה המובילה היא מועברת לתמחור כתב כמויות בלחיצת כפתור.

כלי התמחור העצמי במערכת מאפשרים לבצע תמחור באופן יעיל ומדויק ולנתח את הנתונים מזויות שונות כדי לוודא שהכל תומחר כנדרש. המערכת גם מאפשרת לנהל ולתכנן את התקורות בפרויקט, ולבצע העמסת תקורות ורווח על העלויות הישירות.

בנוסף, בסיום ביצוע תמחור לפרויקט וטרם הגשת הצעת המחיר ללקוח, מעמידה המערכת לרשות החברה כלים לאנליטיקות מתקדמות לבחינת ההצעה. באמצעות כלים אלה ניתן לבחון בצורה חכמה האם ההצעה טובה והגיונית, לוודא שאין טעויות ולמקסם את הסיכוי לזכות במכרז.

רוצים לראות איך זה עובד? בקשו מאיתנו הדגמה בקישור.

לפרטים נוספים ולקביעת פגישה ניתן לפנות:

רן לוי סודי, Co-Founder & CRO 

בטלפון: 058-50-111-55 

במייל:[email protected]

בקש הדגמה

ConWize_Logo.png

כתבות נוספות